.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
متن دفاعیه مقیمی از کردان وزیر پیشنهادی کشور

به نام خدا
متن دفاعیه احمدعلی مقیمی از علی کردان وزیر پیشنهادی کشور مورخه 15/5/87
صل ا.. علیک یا اباعبدا..- میلاد حضرت اباعبدا.. الحسین را تبریک می گویم و تقارن این میلاد با معرفی وزیران به مجلس باعث خیر و برکت شود و مجلس انشاءا.. عیدی این روز را با رای اعتماد به وزرا به دولت خواهد داد.
همکاران گرامی امروز فرزند کوچک این ملت در خانه بزرگ ملت در برابر خداوند بزرگ و تمثال مبارک شهیدان شاهد کویر مبنای آموزه های دینی آنان شاهدند، گواهند ناظرند بر اعمال و رفتار و گفتارمان.
می خواهم برای عزیزی که از طرف دولت تلاش گر و خدمت گذار جهت تصدی پست وزرا معرفی شده اند به عنوان موافق لب به سخن بگشایم. اما من می خواهم فراتر از آن بگویم نه تنها موافق بلکه کسی که قریب به 12 سال از نزدیک با ایشان کار کردم و شاهد سلوک فردی و اجتماعی او بودم شهادت این دوره را ارائه نمایم و این شهادت را در یک کفه ترازو و تمام توشه ام را از 61 ماه جبهه و 14 بار عمل جراحی و 70 درصد جانبازی ام را در کفه دیگر قرار دهم و اینگونه بسرایم تا شاید حجتی باشد برای کسانیکه تصمیم می گیرند.
در اندیشه این بودم که به او بگویم شما با این سوابق درخشان سیاسی و تیزهوشی در این برهه از زمان چرا قبول مسئولیت کردید ناگهان به یاد جمله شهید رجایی افتادم که ما برای یاری انقلاب پول و سرمایه که نداریم یک آبرو داریم انرا در طبق اخلاص می گذاریم.
اگر وزارت کشور یک وزارتخانه فرابخشی امنیتی، عمرانی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و حقوقی بدانیم ایشان در همه حوزه ها دارای سوابق درخشانی هستند.
1- در حوزه امنیت سوابقی در کمیته سپاه و اطلاعات دارد.
2- در حوزه عمرانی سوابقی در اتکا، وزارت مسکن، صدا و سیما، فنی و حرفه ای که 400 مرکز را در طول 5/1 سال به 600 مرکز رسانده است.
3- در حوزه فرهنگی اجتماعی سوابقی چون ارشاد + صدا و سیما
4- در حوزه سیاسی سوابق درخشان فرمانداریها و سایسی در طول 30 سال
5- حوزه حقوقی قائم مقام ثبت و تحصیلات حقوقی
محرک فردی: او مطیع محض امام و رهبری بوده و در این اطاعت پذیری و ارشادی نمی کند.
کلان نگری + برنامه ریزی، شجاعت، عدم خودباختگی در زمان های بحرانی + تصمیم گیری به موقع از ویژگیهای او می باشد.
در سازمان صدا و سیما علاوه بر مسئولیت اداری مالی دهها مسئولیت دیگر رئیس محترم سازمان وقت جناب آقای دکتر لاریجانی این دیپلمات ورزیده به عهده او قرار داده بودند.
پرکاری از خصوصیت دیگر اوست صبح ها ساعت 5 تا 12 نیمه شب کار می کرد گاهاً شاهد نامه فرزندانش بود که می نوشتند پدرجان ما را هم جزء کارمندان خود محسوب نمایند برای دیدار یک وقتی را منظور فرمایند.
یک روزی تهمتهای فراوانی به بهشتی زدند به او لقب راست پوتین- همسر آسمانی دارد و فلان جا ویلا خرید بعد از شهادتش فهمیدند دروغ است گویا باید مانند حضرت اباعبدا.. الحسین که در صحرای کربلا اول نزد لشگر شهادتین گفت و مسلمانی اش را ثابت کرد برای قبول مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای بعضی ها شهادتین را جاری نمود.
او مدیر نمونه از طرف بازرسی کل کشور بعد از تحقیق و تفحص معرفی شد. اینگونه برخوردها با مدیری که 30 سال نظام برای او هزینه کرده است زیبنده نیست.

احمدعلی مقیمید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.